Agenda

Actueel bij NIMA: Masterclass klantbeloften

NIMA - Seminar

wo 2 september 2015 t/m wo 2 september 2015 - Herken je dit? Je potentiële klanten weten niet zo goed wat ze je van bedrijf mogen verwachten. Dus denken ze: ‘laat maar’ en kopen ergens anders. Als je klanten niet tevreden zijn, zeggen ze dat vaak niet tegen jou. Je ziet ze gewoon nooit meer terug. Je collega’s doen ieder hun best op hun eigen manier, maar een consistente klantbeleving is ver te zoeken.

Als je één of meer van deze punten herkent, kom dan naar de Masterclass Klantbeloften. Want klantbeloften zijn een krachtig instrument om deze problemen op te lossen. Een masterclass voor marketeers en managers die zelf willen weten wat klantbeloften voor hun organisatie kunnen betekenen. Een dagdeel inspiratie, bewezen inzichten, praktische toepassingen en eenvoudige tools. De masterclass wordt gegeven door Marc Westeneng en Bart Elderenbosch.

Kom ook en ontdek:

  • Wat de opbrengst van klantbeloften kan zijn – wetenschappelijk onderbouwd.
  • Hoe je veel winst kunt behalen met alleen al het intern communiceren van klantbeloften.
  • Wat de grootste valkuilen zijn en hoe daar mee om te gaan.
  • Welke stappen je zet als je zelf aan de slag wil met klantbeloften.

De sprekers

MarcMarc Westeneng, Medeoprichter en –partner marketing adviesbureau flowresultingMarc is specialist op het gebied van strategie, loyaliteit, NPS, Customer journey, customer experience en Internal branding. Hij adviseert al meer dan 20 jaar dienstverleners, zoals Rabobank, Pon, Schiphol en Carglass. De ‘why’ die hem drijft: dienstverlening die het leven mooier maakt, mooier voor klanten en mooier voor medewerkers. In zijn overtuiging is daarvoor nodig dat marketing geen communicatie-ding is, maar een mentaliteit die de hele organisatie doortrekt. 

BartBart Elderenbosch - adviseur flowfesulting. Bart is adviseur bij flowresulting en adviseert dienstverleners in uiteenlopende sectoren op het gebied van marketingstrategie, klantbeleving en positionering. Bart is van het begin af aan betrokken geweest bij de ontwikkeling van de servicebeloften van Volkswagen Bedrijfswagens; van het ophalen van klantinzichten tot en met de doorvertaling van de beloften binnen de gehele organisatie (importeur en dealer).

PE Punten
Register Marketeers en Senior Marketing Professionals ontvangen voor het volgen van deze NIMA Workshop 3 PE punten.

 

 

 

Investering
De deelnamekosten voor deze workshop bedragen voor NIMA leden € 249 (excl. BTW) inclusief het boek 'Uncommon service'.

In samenwerking met: