Agenda

Branded Content

Content brands: hype or hero? - Congres

Branded Content

do 2 februari 2017 - Contentmarketing is hot. Net als “social media” een aantal jaren geleden, springt iedereen nu op de contenttrein. Hygiene, hero , hub content, always on content, paid, owned en earned content, video content, etc. We kunnen er als merken en industrie niet meer om heen, lijkt het wel. En is contentmarketing, als we Seth Godin moeten geloven, de enige marketing die in de toekomst overblijft?

Content maken mag geen doel op zich zijn. Het begint met het bepalen van je merkverhaal en de rol van content binnen de marketingcommunicatiestrategie. Die strategische stap wordt nog wel eens overgeslagen, waardoor er veel content wordt gemaakt om het content maken.
 
Hoe ontwikkel je nu als merk goede content die geloofwaardig en authentiek is en vooral ook relevant is voor de doelgroep? Hoe belangrijk is het merkverhaal daarbij? Heb je dat voor je merk op orde?

Event informatie

Datum: 2 februari 2017
Locatie: deFabrique, Utrecht

Normaal tarief: € 395,-
MarketingTribune abonnees: € 295,-
Bezoekers voorgaande edities € 295,-