Agenda

Branded Content Event

DeFabrique Utrecht - Event

do 1 februari 2018 - Contentmarketing blijkt geen eendagsvlieg te zijn. Inmiddels omarmen de meeste merken het contentmarketing gedachtegoed en zijn marketeers zelf of samen met bureaus en exploitanten op zoek naar de sweet spot van contentmarketing voor hun merk.

Contentmarketing blijkt geen eendagsvlieg te zijn. Inmiddels omarmen de meeste merken het contentmarketing gedachtegoed en zijn marketeers zelf of samen met bureaus en exploitanten op zoek naar de sweet spot van contentmarketing voor hun merk.

 
In die ontdekkingstocht wordt vaak een aantal strategische kaders en keuzes overgeslagen en duikt men geregeld direct de executie in. Content maken is op zich ook niet moeilijk. Zeker niet met de vele gevestigde en nieuwe contentmakers in de markt.
 
Maar met alleen leuke content maken ben je er nog niet. Welke content is niet alleen relevant en interessant voor de consument, maar ook voor je merk? Weten marketeers wel echt goede en effectieve content te creëren voor hun merk? Wat draagt branded content hier nu eigenlijk aan bij, bijvoorbeeld middels een eigen youtube kanaal of via campagnes met bekende influencers?
 
Tijdens het Branded Content Event 2018 bieden we via diverse keynotes en cases inspiratie en handvaten hoe je als marketeer goede content kan ontwikkelen die waarde toevoegt aan je merk en tegelijkertijd geloofwaardig, authentiek en vooral ook relevant is voor de doelgroep.

Bestel hier je tickets.
 
Content is king en brand is queen!