Agenda

Customer Experience & CRM in 1 day

Klant & klantbeleving centraal, topsprekers, aansprekende cases & workshops - Event

Customer Experience & CRM in 1 day

do 21 september 2017 - Experience als onderscheidende toegevoegde waarde voor de klant Klanten kopen steeds vaker op basis van de toegevoegde waarde die door de leverancier wordt geleverd. Het aanreiken van een experience is daarbij een belangrijke factor voor succes.

Wat is jouw toegevoegde waarde die je levert?}
De experience die je een klant meegeeft bepaalt het succes.

Hoe leg je de data vast?
Het bepalen van de stuurmechanismen om die experience te leveren noemen we ook wel KPI’s. Met de huidige technieken en mogelijkheden zijn deze waarden vast te leggen in CRM systemen. Op deze wijze lever je de gewenste toegevoegde waarde.
“Als je weet wat de klant als toegevoegde waarde wenst, en je levert die, heb je geen concurrentie meer!”


6 redenen waarom jij dit niet mag missen:

  • internationale en nationale topsprekers
  • meer dan 20 B2B en B2C cases
  • digitale “goodiebag” met rapporten, presentaties en andere relevante whitepapers
  • het grootste customer experience event en netwerken met meer dan 350 collega’s
  • veel how-to-tips die je meteen kunt toepassen
  • 6 PE punten voor SMP NIMA leden of leden van E-Academy


Voor wie is deze dag bedoeld?
Voor alle klantenmanagers, crm-managers, marketing managers, directies die verantwoordelijk zijn voor klanten, customer contact center managers, customer insight managers en experience managers.

 

Deelname: € 295

Klik hier voor meer info over het programma, de sprekers en om je tickets te bestellen (profiteer tot 15 juli van early bird korting!)