Agenda


DDDME

Data Driven Digital Marketing Event - Congres

DDDME

do 11 mei 2017 - Digitale transformatie staat hoog op de agenda van veel bedrijven en vrijwel alle bedrijven proberen de klant centraal te stellen. Maar wat komt hier eigenlijk bij kijken?

Op donderdagmiddag 11 mei 2017 gaan 100 marketeers tijdens het tweede Data Driven Digital Marketing Event met elkaar in gesprek over de vraag hoe organisaties in de verschillende volwassenheidsfases kunnen transformeren tot een data gedreven (digital) marketing organisatie. Factbased marketing, big data, growth hacking, wat betekent het nu echt en hoe pas je het toe als marketeer?
 
Naast de beide keynotes van Bidfood (voorheen Deli XL) en de data experts van SciSports kun je in 3 rondes een keuze maken uit 3 top marketing sprekers met relevante praktijkvoorbeelden, onder andere de KNVB, Kimberly Clark & Sanoma. Door ervaringen van deze ‘collega’ marketeers, krijg je actueel en vernieuwend inzicht in de mogelijkheden, problemen, leerpunten en ontwikkelingen die er zijn in je eigen organisatie.
 
We zijn te gast op het prachtige landgoed van SAS te Huizen en ons event is mede mogelijk gemaakt door Clever Strategy.
 
Voor wie?
Het Data Driven Digital Marketing Event is bedoeld voor senior marketeers, die online marketing op strategisch of tactisch niveau inzetten. Enerzijds marketeers die er relatief weinig van weten en nieuwe kennis willen vergaren. Anderzijds marketeers die zelf innovatief en creatief zijn, maar graag willen weten hoe het bij andere bedrijven is geregeld en daarover met elkaar in gesprek willen gaan.
 
Over OMCN Festina Lente
Online Marketing Club Nederland ‘Festina Lente’ is opgericht door senior marketeers en is vooral bedoeld om in gesprek te gaan met andere marketing & communicatie vakgenoten. Als ervaren marketing professional wil je soms weten hoe collega’s bij andere bedrijven ‘online, social & mobile’ strategisch inzetten. Door de inzet van een professioneel platform wordt actuele kennis snel en efficiënt met elkaar gedeeld. Dit draagt bij aan de persoonlijke ontwikkeling van de marketeers en hun bedrijven, maar ook aan de voortgang van het online marketing vakgebied. 
 
Toegangskaarten kosten €299,- en er zijn nog een beperkt aantal plaatsen beschikbaar. Kijk voor meer informatie en kaartverkoop op www.dddme.nl