Agenda

Van Horen, Zien, Zeggen

mediatraining - Seminar

do 16 februari 2017 - Wat is een pakkend verhaal? En hoe sta je zelfverzekerd de media te woord? Op onder andere die vragen geven presentatrice Evelien Bosch (KRO-NCRV, BNN en MTV) en Raymond Bresching (communicatiestrateeg bij Counter Content) in de nieuwe mediatraining ‘Van Horen, Zien, Zeggen’ antwoord. De training wordt gegeven in de mediahub VondelCS in Amsterdam en is geschikt voor iedereen die in aanraking komt met of advies geeft op het gebied van media.

Na een succesvolle pilot met deelnemers van o.a. Sportbedrijf Zaanstad, ALD Automotive en 10ForIT is de mediatraining ‘Van Horen, Zien, Zeggen’ nu voor iedereen te volgen. De training duurt een hele dag en wordt op 16 februari en 9 maart in VondelCS gegeven. Meer informatie over de training is te vinden op www.vanhorenzienzeggen.nl.
 
De 10 Van Horen, Zien, Zeggen
Aan de hand van 10 tips, ‘De 10 Van Horen, Zien, Zeggen’, lopen deelnemers door alle stappen die een mediaoptreden tot een succes maken. De training vindt plaats in een intieme setting en heeft daarom plek voor maximaal 6 personen. De deelnemers krijgen na het theoretische gedeelte de camera op hen gericht om één of meerdere praktijksituaties naar wens te oefenen. De training is gemaakt voor iedereen die weleens te maken heeft met “de media”. Evelien Bosch: “Onze training is geschikt voor de CEO, woordvoerder, politicus of bekende Nederlander die met regelmaat voor de camera te vinden is, maar ook voor de communicatiemanager of PR-adviseur die hen van advies moet voorzien.”    
 
Counter Content
Bij Counter Content draait het om de inhoud. Het b2b communicatiebureau helpt bedrijven met het doorvertalen van complexe materie naar effectieve content met een heldere boodschap. Ieder merk, product of organisatie krijgt met behulp van Counter Content de juiste (media-)aandacht door een combinatie van PR, (content) marketing en social media. Of het u nu gaat om impact, naamsbekendheid of het genereren van leads. Counter Content werkt onder andere voor bedrijven uit de automotive, tech, big data, creatieve industrie, marketing en communicatie, semi-overheid en hr.