DSM nieuwe opdrachtgever van De Issuemakers

08-06-2012 (08:29) - Bureaus

 DSM heeft communicatieadviesbureau De Issuemakers ingeschakeld voor een deel van haar activiteiten in het kader van de Olympische Spelen 2012. Het betreft hier vooral de publiciteit rondom de door DSM ontwikkelde innovaties voor de roeiers en de wielrenners.

 
DSM is sinds 2001 innovatiepartner van het NOC*NSF. In samenwerking met sporters, coaches en de technische staf ontwikkelt DSM innovatieve producten op het gebied van voeding en materialen. In het verleden waren innovaties van DSM zichtbaar bij o.a. het hockey (koelvesten), bobsleeën (nieuwe snellere bobslee), zeilen (nieuwe 470), shorttrack (schaatspakken) en bij een groot aantal  andere sporten (o.a. voeding, zoals een herstelmiddel). Qua innovatie heeft DSM voor de Olympische Spelen in London nieuwe toepassingen ontwikkeld voor onder meer de roeiers en de wielrenners (zowel voor de Olympische als de Paralympische Spelen).

Media

Marketing

Economisch