Euro RSCG 4D achter liefdesserenade

12-02-2008 (09:54) - Bureaus

Euro RSCG 4D heeft in samenwerking met BETC Euro RSCG een interactieve liefdesserenade generator als Valentijnsdagpromotie voor Carte Noire koffie gelanceerd. Dit is het eerste project dat de Amsterdamse vestiging van Euro RSCG 4D heeft gedaan voor Kraft Foods, het tweede grootste bedrijf uit de voedingsindustrie ter wereld.

Ondanks het feit dat Carte Noire in Frankrijk marktleider is onder de koffiemerken, wilde de klant een opgefrist, moderner imago gericht op een nieuw, jonger online publiek. Geproduceerd in samenwerking met zusterbureau BETC Euro RSCG in France, creëerde Euro RSCG 4D de online Valentijnsdag campagne 'Une déclaration nommée désir' (Een verklaring van verlangen). De site introduceert de bezoeker aan Fabian - een charmante Fransman achter een grote piano - die gepersonaliseerde liefdesserenades componeert terwijl hij de bezoeker een aantal simpele vragen stelt. Keuzes als Carte Noire koffiesmaken bepalen het genre van het liefdesliedje dat varieert van r&b tot ballads of rock.

Andere vragen over de identiteit van de verzender en zijn of haar Valentijn bepalen de tekst en tegelijkertijd het Geheime Aanbidder profiel van de verzender van het liedje. Vervolgens, wanneer de ontvanger de identiteit van de Geheime Aanbidder weet te raden, maakt men samen kans op een spectaculair weekend ‘Nights of Desire’ in een hotel op één van de drie exotische locaties over de gehele wereld.
 
Poets je Frans op, laat je hart verwarmen en klik op de site www.unedeclarationnommeedesir.com

Media

Marketing

Economisch