JongeHonden helpen jarig ADCN

25-04-2012 (08:19) - Bureaus

De nieuwe ADCN-campagne is gemaakt door JongeHonden. Dit is voortgekomen uit de eerste JongeHonden-pitch van het jaar. De briefing: bedenk het nieuwe themavoor 45 jaar topwerk van de ADCN. Cleo Kerkhof en KJ van Gorkom wisten met hun idee de jury het meest te prikkelen. 
 
Onder leiding van Stephan Gonnissen en Lode Schaeffer werd ‘WOW – ADCN 45 Jaar’ ontwikkeld. In deze campagne speelt de emotie bij het zien van 45 jaar topwerk de hoofdrol. Naast de website en uitnodigingen wordt het concept ook doorgevoerd op de ADCN award show zelf.Komende donderdag zal dus toute reclame-Nederland in het Concertgebouw overrompeld worden met ‘WOW – ADCN 45 Jaar’.
 

Deze campagne is een goed voorbeeld van het nieuwe beleid van JongeHonden. De stichting die zich inmiddels al 21 jaar inzet voor Neerlandsch creatief reclametalent, streeft om zoveel mogelijk topwerk uit pitches echt uit te laten voeren. Met echte cases in hun portfolio maken jonge creatieven nog meer kans op een toffe baan of stage. Het sluit dan ook perfect aan op de nieuwe lijfspreuk van de JongeHonden: Serious Shit. 


Reacties

Er zijn nog geen reacties geplaatst op dit artikel.

Media

Marketing

Economisch