Lotto kiest bone en Brandwebbing

06-09-2012 (09:14) - Bureaus

Lotto heft haar online communicatie ondergebracht bij bone en Brandwebbing. bone en Brandwebbing verzorgen de online communicatie voor Lotto. 

 
Het eerste wapenfeit is de crossmediale campagne Lotto’s Paradijs, afgelopen week live is gegaan en die samen met de bureaus Alfred en Goud is ontwikkeld. bone verzorgt de strategie en online creatie, waarbij Brandwebbing verantwoordelijk is voor de mediastrategie en inkoop. http://www.lotto.nl/paradijs.  
 

Reacties

ik wel op een paradijs
maickel @ 07-09-2012 21:38 uur
daar ik mijn code niet kan activeren de code kan ik intikken maar de veiligheids letters niet
bijvoorbaat dank corrie ouwens
ouwens @ 11-09-2012 12:15 uur
Beste Corrie,

Wij plaatsen slechts een nieuwsbericht, eventuele problemen op de website van Lotto kunnen wij dan ook niet verhelpen.

Redactie
Redactie @ 11-09-2012 13:07 uur
beste heer / mevrouw
ik heb het zelfde probleem als Corrie hierboven.wat ik niet begrijp is, dat als u een aktie houd en dit uit handen geeft en er zijn problemen u deze niet recht zet of recht laat zetten. met vriendelijke groet een niet zo tevreden lotto abbonnee in deze.
ruud van leeuwen @ 12-09-2012 17:29 uur

Media

Marketing

Economisch