Reismarketing-awards voor PR-bureaus

10-02-2012 (08:29) - Bureaus

De Worldcom Public Relations Group, het grootste netwerk van onafhankelijke PR-bureaus ter wereld, heeft de Destination Awards geïntroduceerd. Dit initiatief is opgezet door de Travel & Tourism Practice Group van Worldcom en bekroont de beste PR- en marketingprogramma’s binnen de internationale reis- en toerisme-industrie.
 
Deelnemers kunnen in zes categorieën meedingen: eenmalige evenementen met een budget kleiner dan $100.000, eenmalige evenementen met een budget groter dan $100.000, doorlopende programma’s met een budget kleiner dan $200.000, doorlopende programma’s met een budget groter dan $200.000, crisismanagement-projecten en projecten die een bijzondere originaliteit in public relations tentoonspreiden.
 

Organisaties die willen meedingen naar een award kunnen hun gegevens invullen op de website van de Destination Awards en hun project vervolgens ook binnen hun eigen netwerk of community promoten. Bezoekers van de Destination Awards-site kunnen dan hun stem uitbrengen, waarna de populairste projecten een plek in de finale toegewezen krijgen. Juryleden van de Worldcom Travel & Tourism Practice Group en een aantal professionals uit de reis- en toerisme-industrie kiezen uit de finalisten ten slotte de winnaars van de Destination Awards. 


Media

Marketing

Economisch