ADCN en BrandDeli trappen partnership af in Cannes

18-06-2018 (12:51) - Bureaus

ADCN, de club voor creativiteit, maakt vandaag bekend met BrandDeli een partnership te hebben gesloten die van start zal gaan rondom het Cannes Lions festival. In samenwerking met BrandDeli zal ADCN content maken tijdens Cannes Lions om de creatieve, marketing & media community in Nederland te inspireren met insights en learnings van de jury’s.


BrandDeli wordt ook partner van The One That Got Away, het Cannes Lions event van ADCN en Orange Lions op 4 juli in Pathé Tuschinski. Ook later in 2018 zullen de twee partijen de samenwerking gaan opzoeken in diverse events op het snijvlak van creativiteit, branded content en entertainment.


Over grenzen heenkijken

Allard Ruyl, CEO BrandDeli: “De afgelopen jaren zijn wij gegroeid van TV-exploitant naar volwaardig mediabedrijf en creatief partner voor verschillende merken. We zijn beloond met met meerdere awards en nominaties voor ons werk en ons portfolio is uitgebreid met nieuwe platformen en daarbijkomende creatieve mogelijkheden, zoals Twitter en de Persgroep. Wij willen in onze samenwerking met ADCN onszelf en onze relaties inspireren en uitdagen om ook op creatief vlak over grenzen heen te kijken. Denk ook verder dan je eigen bedrijf en zelfs branche. Wat gebeurt er daarbuiten? Waar kunnen we nog meer van leren? Samen met ADCN willen we daar in aankomend najaar vorm aan geven in de vorm van content en events.
 

Branded content & entertainment

Dinesh Sonak, Managing Director ADCN: “Cannes Lions blijft een belangrijke bron van creatieve kennis en inspiratie, met het hoge niveau en de waanzinnige diversiteit aan werk van over de hele wereld. Dankzij de partnership met BrandDeli kan ADCN mooie content en events produceren rondom Cannes Lions. Daarnaast gaan wij samenwerken aan creativiteit en innovatie in branded content & entertainment, een gebied dat zich snel ontwikkelt en waar veel mensen in de business behoefte hebben aan meer visie, inspiratie en inhoudelijke discussie.”
 

Media

Marketing

Economisch