AkzoNobel kiest voor The online company

15-03-2017 (10:24) - Bureaus

AkzoNobel Decorative Coatings, moederbedrijf van Flexa en Sikkens gaat een structurele samenwerking aan met The online company. De samenwerking richt zich op de labels Flexa, Sikkens, CetaBever, Alabastine en Trimetal.


The online company gaat het Digital team van AkzoNobel zowel strategisch als operationeel ondersteunen. Werkzaamheden betreffen onder andere online media strategie, traffic besturing, funnel management, media inkoop en creatie.

betrouwbaar
Nicole Rijlaarsdam
, Digital Media Manager: ‘‘The online company heeft in 2016 bij Flexa laten zien een sterke, betrouwbare partner te zijn die ons gaat helpen onze toekomstige ambities waar te maken. Vandaar onze keuze The online company in te gaan zetten om al onze merken naar een hoger digitaal niveau te brengen.”

digitale kennis
Pedram Shadbash, Managing Account Director van The online company: 'Door onze intensieve manier van samenwerken, gekoppeld aan onze digitale kennis van alle media realiseren we een partnership waarin we directe kennis inbrengen en op executieniveau kunnen versnellen bij alle merken van AkzoNobel. We kijken uit naar de verdere uitbouw van onze samenwerking.'


Media

Marketing

Economisch