AMMA's 2016:Mediaxplain is Mediabureau van het Jaar

19-05-2016 (22:04) - Bureaus

Mediaxplain is dit jaar de kampioen bij de AMMA Awards. Het bureau deed voor de eerste keer mee en ging meteen met de hoogste eer aan de haal. 

De AMMA winnaars van 2016 op  rij:
Mediabureau van het jaar: Mediaxplain
Media exploitant van het jaar: BrandDeli
Media adverteerder van het jaar: KPN ism Mindshare
Beste media innovatie: Vodafone thuis ism Blue Mango Interactive
Beste media performance: Maybelline (L'Oréal) - ZenithOptimedia, Moxie, Performix, McCann
Beste Gebruik van een medium: Glenfiddich - Maxxium, Mediaxplain
Beste Engagement strategie: Crimediggers (Politie) - Zigt - Steam.

De Carl Lipp prijs is dit jaar voor Michiel Schot (TMG), het YIM media talent van het Jaar is Tijmen van der Meer (Performix) en de Hans du Chatinierprijs voor onderzoek ging naar SKO, Kantar Media/TNS.


 

 


Media

Marketing

Economisch