Arco Bregman start netwerkbureau Mr. Keating

18-01-2021 (11:37) - Bureaus

Keuzes over studie en werk zijn niet eenvoudig voor jongeren. Er vallen veel studenten uit in hun eerste jaar. Daarom is Arco Bregman Mr. Keating gestart: een netwerkbureau dat onderwijsprofessionals helpt om hun voorlichting en studieprogramma beter af te stemmen op de belevingswereld van jongeren.
 
Mr. Keating brengt onderwijs en jongeren dichter bij elkaar door de kernkwaliteiten van een opleiding beter te verbinden met de motivaties en de belevingswereld van studiekiezers en studenten. Op die manier creëer je als opleiding je eigen unieke en voor jongeren relevante verhaal. Door dat verhaal vervolgens intern door te vertalen en naar buiten toe uit te dragen, gaat dit verhaal leven. Zo krijgen jongeren een realistisch beeld van een studie en kunnen zij beter een weloverwogen keuze maken.
 
Mr. Keating wordt gevormd door Monique Peeperkorn, Henno Oldenbeuving en Arco Bregman. De drie werken al jarenlang, vanuit een eigen onderneming en specialisme, met thema’s als studiekeuze, motivatie, verschillen tussen jongens en meisjes, ondernemerschap en merkdenken in het onderwijs.
 

Media

Marketing

Economisch