ASICS kiest voor HPB in de Benelux

15-09-2020 (14:52) - Bureaus

ASICS en HPB (Het PR Bureau) gaan samenwerken. HPB wordt verantwoordelijk voor de PR en storytelling van het Japanse sportmerk in de Benelux.
 
Samen met het creatieve bureau wil ASICS bouwen aan merkvoorkeur en tot leven brengen waar het merk voor staat: A Sound Mind in a Sound Body, of wel Anima Sana in Corpore Sano (ASICS). De samenwerking is in september gestart en is gericht op corporate, brand en product PR en campagnes rondom running, tennis en hockey.
 
Caroline Fisher, Communications Director bij ASICS EMEA over hun keuze : ‘HPB heeft ons tijdens de pitch verrast met een PR strategie en aanpak, die exact op één lijn ligt met onze visie; het voordeel van sport en bewegen gaat verder dan het lichaam, het ondersteunt een positief geestelijk welzijn. Hiermee hebben we in HPB de perfecte partner gevonden om onze boodschap, die relevanter is dan ooit, verder te verspreiden.’

Media

Marketing

Economisch