Bastion Hotels kiest Dept

18-07-2016 (11:50) - Bureaus

Bastion Hotels, de grootste zelfstandige hotelketen in Nederland, heeft na een pitch gekozen voor Dept. Het ontwerp en de bouw van het nieuwe eCommerce platform ligt in handen van TamTam (part of Dept) en wordt ondersteund door een SEO strategie door Expand Online (part of Dept).
 

Bastion Hotels biedt met 32 hotels, persoonlijke sfeer, comfort, goede faciliteiten en een gunstige prijs, een goede optie voor zakelijke gasten in het budget- en middensegment. Met hulp van het nieuwe platform wil Bastion Hotels nog beter inspelen op de wens van de (online) doelgroep. Door het online boekingsproces zo eenvoudig mogelijk in te richten hoopt de hotelketen de conversie verder te verhogen.

'Conversie staat voorop, een mooie website is geen doel op zich', aldus Roy Goes, Manager Online Marketing bij Bastion Hotels. 'De nieuwe technologie achter het platform gaat ons helpen niet alleen meer boekingen, maar ook meer engagement te creëren. Daarbij is mobiel leidend en gaan we voor een nog slimmere ‘mijn’ omgeving. De aangeboden combinatie van data, techniek en creativiteit gaf uiteindelijk de doorslag voor onze keuze voor Dept.'


Media

Marketing

Economisch