Bowers & Wilkins kiest voor Glasnost

23-08-2018 (12:55) - Bureaus

Sinds 1 augustus 2018 is Glasnost het nieuwe bureau van Bowers & Wilkins. De van oorsprong Britse luidsprekerfabrikant is bekend van (draadloze) luidsprekers en hoofdtelefoons. Het merk kenmerkt zich door een combinatie van high-end design en hoogstaande technologie.


Erwin van der Putten, CEO van Bowers & Wilkins Benelux: "Innovatie en creativiteit staan centraal bij Glasnost en wij zijn ervan overtuigd dat zij de ideale partner zijn om Bowers & Wilkins als premium merk verder op de kaart te zetten. Op basis van merkwaarde en identiteit gaan we in de Benelux intensief samenwerken om Bowers & Wilkins te presenteren aan een bredere doelgroep van muziek en filmliefhebbers." 


Wouter Glaser, Glasnost: "De combinatie van kwaliteit, karakter en het streven naar de beste kwaliteit sluit aan bij de visie en manier van werken bij Glasnost. Wij zijn er erg trots op dat een merk met zoveel geschiedenis en craftmanship als Bowers & Wilkins er voor kiest om met ons samen te werken."


Media

Marketing

Economisch