C2B maakt YouTube-serie voor HEKS’NKAAS®

19-08-2016 (13:37) - Bureaus

De Nederlandse smeerdip HEKS’NKAAS® introduceert een nieuwe YouTube-serie waarbij zij een kijkje nemen in het leven van de Nederlandse borrelaar. Het kanaal gaat in september van start op YouTube, waarna wekelijks een nieuwe aflevering te zien is. De productie is in handen van social marketingbureau C2B.
 
“HEKS’NKAAS® zet zich op allerlei manieren in om haar fans meer magische borrels te laten beleven. Na een landelijke Borreltest, opstellen van een Borrel Bucketlist en een WhatsApp borrel-service kon een YouTube serie niet uitblijven”, aldus Karla van ’t Hag, Brand Manager HEKS’NKAAS®.

 Mark Simoons en Jantien Euwe zijn na een uitgebreide selectieprocedure bekroond tot het magische presentatieduo. HEKS’NKAAS® volgt hen deze zomer wanneer zij in een HEKS’NKAAS® oldtimer door Nederland trekken om de borrelfans te laten zien hoe er in Nederland wordt geborreld. Daarbij zullen influentials Chickslovefood.com en Gewoon wat een studentje 's avonds eet met het duo meekijken.
 

Media

Marketing

Economisch