C2B pitcht voor zes merken vanaf het strand

19-07-2016 (10:37) - Bureaus

Het is mooi weer en half Nederland trekt naar het strand. Afgelopen week heeft social marketingbureau C2B ook een inspirerend bezoek aan de Nederlandse kust gebracht. In vijf dagen hebben zij er zes pitches geleverd voor Metro, Nespresso, SPAR, Cordaid, Ockyz en SOS Kinderdorpen. Ze maakten er en passant een leuk filmpje van.
 

5 jaar C2B
Aanleiding voor deze week was het vijf-jarig jubileum van C2B. In de afgelopen vijf jaar is de economie weer hersteld. C2B heeft deze groei ook ervaren en wilde het bedrijfsleven daar op unieke manier voor bedanken. Als dank voor de afgelopen jaren gaf het voltallige team daarom vijf dagen terug aan het marketingland.
 
free of charge
Voor een volle werkweek verhuisde C2B haar kantoor naar het strand van Wijk aan Zee. Hier werden twee strandhuisjes van aanzeeslapen.nl verbouwd tot tijdelijke werkplek, waar het gehele team free of charge aan de slag ging.
 

Media

Marketing

Economisch