Canday start Final Ones

05-04-2021 (18:40) - Bureaus

Campagnebureau Today is Canday, richt een tweede bureau op: Final Ones. Het nieuwe bureau richt zich op de ondernemende middelgrote adverteerder die op zoek is naar een bureau met een resultaatgericht honoreringsmodel. Final Ones is transparant, realistisch, resultaat gedreven en biedt, vanuit de 360°-strategie, alle disciplines aan: strategie, concept, creatie, realisatie en productie, mediastrategie, mediaplanning en campagne¬management.
 
Het nieuwe bureau onderscheidt zich door voor alle werkzaamheden één vast laag uurtarief te berekenen, een vaste lage mediahandlingfee te hanteren én door mee te ondernemen met de opdrachtgever. Bij behaalde successen deelt het bureau daarin mee of bij onverhoopt tegenvallende resultaten neemt het bureau ook een deel van de pijn.
 

Lange termijn relaties

Het bureau is een antwoord op de fundamenteel veranderende behoeften van adverteerders. Torenhoge uurtarieven, met name voor creatie, zorgen al langere tijd voor onbegrip, evenals de huiver van veel bureaus om afgerekend te willen worden op behaalde resultaten. Daarnaast hebben veel adverteerders in toenemende mate moeite om de overall regie te houden. Ze hebben of zeer specialistische marketingkennis in huis die vaak stand alone acteert, of hebben te maken met een pool ZZP’ers die voortdurend moet worden opgelijnd. Daarbij komt dat door snel veranderende markten én onder druk van de Coronacrisis adverteerders steeds meer campagnematig willen werken.
 
“Juist dan is een vaste relatie met een bureau dat campagnematig werkt, denkt én op resultaat afrekent onontbeerlijk,” stelt Natascha van den Ende, Managing Director & Partner, “anders ga je als opdrachtgever per campagne van pitch naar pitch, tijdrovend en kostbaar voor zowel bureau als opdrachtgever, en kom je als bureau nooit in de rol van bondgenoot, een rol die noodzakelijk is om excellente creativiteit en naadloos campagnemanagement te kunnen bieden. Want dat is voor elke opdrachtgever maatwerk en dat vraagt om diepgaand inzicht in de essentie van het bedrijf, het businessmodel, de diensten en de producten. Dat bereik je alleen als je een lange termijn relatie aangaat.”
 

Media

Marketing

Economisch