Capitola Digital leidt 3e ronde SAN New Kids on the Block

22-02-2017 (17:30) - Bureaus

De derde poll van de SAN New Kids on the Block bereikte op woensdag een alltime high. Capitola Digital, Mr. BrandConversionMob en Fresqo zijn in deze ronde verwikkeld in een strijd om goud, zilver en brons, waarbij Capitola Digital aan het einde van de dag met de winst aan de haal gaat.


Gedurende drie weken vinden de enquetes plaats voor de SAN New Kids on the Block verkiezing in drie clusters op fonkonline. Bureaus worden niet in alfabetische volgorde, maar ad random in één van de drie clusters opgenomen. De 15 bureaus die na afloop van de drie rondes de meeste stemmen hebben weten te vergaren, krijgen een plek op de Longlist voor een SAN Accent. De eerste poll werd afgelopen week gewonnen door Jolly & Jolly. Vertigo6 en Tosti Creative hebben een plek op de Longlist veroverd.
Na een zinderende finale pakte BRNDCRMBS de winst in de tweede poll. Het bureau werd op de hielen gezeten door Merktroubadour (2) en Truman (3) terwijl GoSpooky uiteindelijk op de 4e positie eindigde.


Op 23 februari 17.00 uuur sluiten we de hekken van de derde en laatste poll. Dus pak je kans en stem nu op het bureau van je keuze in deze ronde.


Op 1 maart maken we op fonkonline bekend welke 15 bureaus definitief een plek hebben veroverd op de Longlist van dit jaar. B&BA, FONK en SAN kunnen uit de Considerationlist maximaal 2 bureaus een Wildcard toekennen. Op Fonkonline volgen de koemdne dagen nog twee Whatsapp interviews met de winnaars van de tweede en derde poll en op 22 maart aanstaande verschijnt het overzichtsartikel over alle 15 bureaus van de Longlist in FONK Magazine.

Lees hier meer over het SAN Accent New Kids on the Block en de 28 bureaus die dit jaar op de Considerationlist van de SAN New Kids on the Block staan.

 

Media

Marketing

Economisch