Coca-Cola Europacific Partners kiest finally an agency als strategisch creatief partner

23-06-2021 (12:35) - Bureaus

Coca-Cola Europacific Partners Nederland (CCEP) en finally an agency zetten hun succesvolle samenwerking voort. Na een heroriëntatie sloten de multinational en agency een nieuwe driejarige samenwerkingsovereenkomst af. Dit betekent dat finally an agency alle merken binnen het Coca-Cola portfolio mag helpen op het gebied van creative services. Hierbinnen vallen creatieve disciplines zoals strategie, concept en productie.
 
"Al 15 jaar werken we met heel veel plezier én passie aan mooie projecten voor CCEP. Dat nu wederom het vertrouwen in finally is uitgesproken om de komende 3 jaar creatief aan de slag te mogen maakt ons ontzettend trots" zegt Robert Boer, account director en partner bij finally an agency.
 
Joris Hendriks, director Commercial Development bij CCEP: ‘’Voortbouwend op onze huidige succesvolle samenwerking kiezen we voor finally als strategisch creatief partner. Wij geloven in de kracht van de samenwerking met het sterke team dat zich blijft verrijken met innovatieve ideeën. En kijken uit naar nog vele succesvolle projecten in de toekomst’’.
 
Over finally an agency: finally an agency is een onafhankelijk full-service creative agency aan de rand van Rotterdam. Sinds 2005 vlammen onze teams dagelijks op strategie, concept en productie voor mooie merken als Coca-Cola, De Kuyper, Danone Nutricia, Foot Locker, Max Havelaar en McDonald’s.  

Media

Marketing

Economisch