Code d'Azur opent kantoor in Dubai

07-10-2020 (10:10) - Bureaus

Creatief digital brand experience bureau CODE D’AZUR versterkt haar aanwezigheid in de MENA-regio met de opening van een kantoor in Dubai, de Verenigde Arabische Emiraten. CODE D’AZUR is gespecialiseerd in consultancy en transformatie, het bouwen van digitale ecosystemen en het creëren van campagnes die merken helpen zich te onderscheiden van de massa. Het nieuwe kantoor in Dubai ondersteunt de internationale groeistrategie van het bureau en de toenemende vraag vanuit het Midden-Oosten.
 
De nieuwe vestiging staat onder leiding van Soraya Spahi. Spahi werkte de afgelopen jaren aan het creëren, lanceren en managen van de digitale afdeling bij The Qode, Karla Otto en de Midden-Oosten partners van K2 Asia onder The Independents Group.
 
Samen met een executive producer zal Spahi zich focussen op het managen van lopende projecten en het verder uitbouwen van de aanwezigheid in de regio.
 
Nik Nieuwenhuijs, CEO van CODE D’AZUR: “Met de opening van het kantoor in Dubai beantwoorden wij een groeiende vraag van klanten naar hoogwaardig service design, digitale oplossingen en campagnes in combinatie met lokale ondersteuning. We zijn enorm blij met de komst van Soraya. Haar uitgebreide expertise op het gebied van design, marketing, branding en digitale oplossingen, samen met haar kennis van de lokale cultuur past goed bij onze ambities in de regio."
 
Soraya Spahi: “Het Midden-Oosten is een dynamische regio met veel potentie op het gebied van digital en design. Ik kijk er naar uit om samen met het team aan de slag te gaan en merken in de regio te laten floreren met de innovatieve diensten en oplossingen die CODE D’AZUR te bieden heeft.”
 
CODE D’AZUR heeft naast het kantoor in Dubai vestigingen in Amsterdam, Barcelona en opende vorig jaar een kantoor in Austin, Texas. Het bureau werkt voor merken als ABN AMRO Bank, Albert Heijn, KLM Royal Dutch Airlines, Philips, Polestar, Red Bull, T-Mobile en Tele2. 

Media

Marketing

Economisch