Coebergh genomineerd voor vier SABRE Awards

05-05-2021 (15:53) - Bureaus

Coebergh Communicatie & PR maakt dit jaar kans op maar liefst vier SABRE Awards. Het bureau dringt met vier cases door tot de finale van de jaarlijkse internationale PR-prijzen. De nominaties vertegenwoordigen het diverse portfolio van Coebergh:
 
PAMPUS: eiland van Amsterdam, waar geschiedenis en toekomst samenkomen. Met een omvangrijke PR-campagne - ontwikkeld en geïmplementeerd door Coebergh in nauwe samenwerking met Paul de Ruiter Architects en Kirkman Company - communiceerde Forteiland Pampus zijn duurzaamheidsambities en de grote stappen die inmiddels zijn gezet. De campagne maakt kans op een award in de Benelux-categorie en was eerder al genomineerd voor de Amsterdamse Communicatie Prijs.
 
POSTILLION HOTELS: eerste anderhalve-meter-congres van Nederland. De top van Postillion Hotels reageert regelmatig in de pers - proactief en reactief - op pandemieontwikkelingen en de impact daarvan op de hospitality-sector. Zij wordt daarin bijgestaan door het Coebergh-team. Dit project is met de case 'Dealing with COVID-19' genomineerd in de categorie Corporate Media Relations.
 
KFC: iedereen is welkom, een bucket eet je immers niet alleen. Het Coebergh-team ondersteunt de 'United by the Bucket' campagne van KFC met gerichte PR en het delen van bijzondere verhalen die het DNA van KFC weergeven. Met deze campagne laat de fastfoodketen zien dat iedereen - ongeacht iemands achtergrond - welkom is als gast en als werknemer. Het leverde een nominatie op in de categorie Multicultural Marketing.
 
RITUALS: House of Rituals. Afgelopen oktober opende Rituals Cosmetics de deuren van een holistisch winkel- en lifestyle-concept in Amsterdam: House of Rituals. Deze grootste flagship store van Rituals ter wereld dompelt bezoekers onder in een unieke merkbeleving met exclusieve collecties en - vanaf deze maand - een Body & Mind Spa. Team Coebergh zorgde voor een zeer effectieve PR-campagne en ontving daarvoor een nominatie in de categorie Retailers.
 
Gervaise Coebergh en Kiki Hirschfeldt, die Coebergh gezamenlijk leiding geven: "Deze nominaties representeren voor ons de intensieve en hechte samenwerking met onze klanten. Succesvolle PR-campagnes komen tot stand door teamwork. Teamwork binnen de eigen organisatie, én teamwork als het gaat om de relatie met onze opdrachtgevers. Ook in lastige tijden. Juist in lastige tijden."
 

Media

Marketing

Economisch