Cordaid kiest Storm Digital

28-06-2018 (11:34) - Bureaus

Hulporganisatie Cordaid gaat vanaf 1 juli in zee met een nieuw digitaal mediabureau. Na een uitgebreide selectieperiode hebben zij gekozen voor Storm Digital.  


Stefanie Goddijn, online strateeg bij Cordaid: “De data-driven aanpak van Storm Digital spreekt ons aan. Wij hebben als goed doel verschillende verhalen te vertellen waarbij in meerdere fases in de donateursreis andere vormen en boodschappen relevant zijn. En we doen heel veel. Daarom moeten we goed weten wie in welk verhaal geïnteresseerd is. Storm Digital heeft ons in de verschillende fases van het pitch traject laten zien dat ze op basis van data deze donateursreis goed in media en creatie kunnen invullen." 

 

integratie

De afgelopen jaren werkte Cordaid samen met allerlei online bureaus voor de verschillende online kanalen. Met de wens om te werken vanuit een geïntegreerde strategie en aanpak heeft Cordaid in het eerste kwartaal van dit jaar een pitch uitgeschreven voor een nieuw bureau. 


Viktor van der Wijk, CEO Storm Digital.“Wij zijn er erg trots op om Cordaid aan ons klantenbestand te mogen toevoegen. We hebben intussen een behoorlijke track record aan ngo’s. Dit brengt de nodige ervaring met zich mee." 

 

 


Media

Marketing

Economisch