Crossmarks lanceert merk voor strategische retailtours: Nowmads

29-01-2018 (08:00) - Bureaus

Strategisch retailadviesbureau Crossmarks heeft inmiddels ruim 1.000 retailprofessionals tijdens strategische retailtours wereldwijd inspiratie geboden en signaleert dat retailprofessionals  behoefte hebben aan begeleiding van experts zonder ‘bureauverplichtingen’.


Voor hen is het merk Nowmads opgericht. De retailtours van Nowmads geven een verdiepende kijk op het retailen van morgen en zijn exclusief ontwikkeld voor retailers en merken in retail, waardoor kennisniveau en retailmindset zijn gegarandeerd en het lerend effect binnen de groep het grootst is.


Retail thematours en retail studiereizen

Momenteel biedt Nowmads twee soorten strategische retailtours aan: retail thematours in Amsterdam en retail studiereizen naar onder andere Londen en New York. Elke stad wordt verkend vanuit één of meerdere actuele retailthema('s). Het programma bestaat altijd uit gevarieerde winkelbezoeken en persoonlijke ontmoetingen met retailers, afgewisseld met presentaties en reflection camps, oftewel sessies waarin kort wordt stilgestaan bij de verkregen inzichten.


De eerste strategische retailtour van Nowmads start op 29 maart in Amsterdam en staat in het teken van 'Blended Retail'. Van 4 t/m 8 april organiseert Nowmads een retailtour naar New York voor een beleving van 'The Future of Retail'. Het volledige retailtourprogramma is te zien op www.nowmads.nl.

 

 

 


Media

Marketing

Economisch