Crowdmedia verzorgt nieuwe campagne Bouwbakkie

23-04-2021 (11:26) - Bureaus

Containerverhuurder Bouwbakkie en Crowdmedia hebben de handen ineengeslagen voor een nieuwe campagne. Het gaat om een multichannel-campagne die bestaat uit radiospots, social-advertenties en inzet van het Googlenetwerk. 

Vorig jaar maakte Crowdmedia ook een campagne voor Bouwbakkie. Dit jaar is het tijd voor een verdiepingsslag. Zo ontwikkelde het Zwolse contentmarketingbureau onlangs de nieuwe contentmarketingstrategie voor Bouwbakkie. Yasser Dehnavi (mede-eigenaar van Crowdmedia): “De creatie van de huidige campagne komen voort uit de nieuwe contentmarketingstrategie. Voor deze campagne zijn de visuals vormgegeven in een nieuwe, isometrische stijl die de campagne een visuele verdieping geeft ten opzichte van vorig jaar.”

De claim van de campagne en van de vernieuwde contentmarketingstrategie luidt: ‘Verbouwen begint met Bouwbakkie.’ Hiermee spreekt de campagne een doelgroep aan die uit zowel zzp’ers als doe-het-zelf-klussers bestaat. In drie campagnefases (touch, tell en sell) maken zij aan de hand van verschillende storylines kennis met Bouwbakkie, de verschillende soorten containers en de voordelen van bestellen bij Bouwbakkie.nl.
 


Media

Marketing

Economisch