DEAR Amsterdam aan de slag voor Nedcon

18-07-2017 (11:10) - Bureaus

Na een oriëntatie onder diverse communicatiebureaus werkt Nedcon (onderdeel van het internationale staalconcern Voestalpine) samen met het strategisch-creatieve bureau DEAR.

 
Nedcon is één van de grootste en meest innovatieve experts ter wereld op het gebied van opslagsystemen. DEAR bracht het DNA van het bedrijf in kaart en ontwikkelde op basis daarvan een nieuwe merkessentie. Ook werd de visuele identiteit weer ‘future proof’ gemaakt.


De nieuwe communicatiemiddelen zullen in de komende maanden één voor één worden uitgerold. Leidend hierin wordt het ‘Connecting Concept’ dat DEAR voor Nedcon creëerde: If it can be done, consider it done.


over DEAR

DEAR Amsterdam werd eind 2012 opgericht door Willem Nas, Marq Strooy en Robin Zuiderveld. Naast Nedcon werkt het bureau voor opdrachtgevers als Arla, Greetz, VGZ, de Zonnebloem en NPO. Binnenkort wordt de naam van nog een andere nieuwe klant bekend gemaakt, die na een pitch ook voor DEAR koos. 

 

Media

Marketing

Economisch