Design Studio Adventure Club sluit zich aan bij Dutch Digital Design

01-10-2020 (11:37) - Bureaus

De internationale design studio Adventure Club is toegetreden als partner van Dutch Digital Design. Het netwerk, waar 26 bureaus bij zijn aangesloten, zet zich in voor de zichtbaarheid van het beste Nederlandse digitale werk in binnen- en buitenland.

Adventure Club werd in 2015 opgericht in Helsinki, Finland en heeft sinds drie jaar een studio in Amsterdam. Het Amsterdamse team wordt geleid door founders partners Marten Beerda and Kaisa Niskanen en bestaat uit 17 mensen. Het legt zich toe op het ontwikkelen van hoogwaardige user journeys, waarmee beleving en interactie worden toegevoegd aan de digitale kanalen en platformen van opdrachtgevers als Tommy Hilfiger, Adidas en L'Oréal Paris.
 
‘We zijn blij met de aansluiting van Adventure Club als partner bij ons netwerk', aldus Bert Hagendoorn, voorzitter van Dutch Digital Design. 'De kwaliteit van het werk en de ambitie van het bureau passen perfect bij onze criteria. Een mooie uitbreiding!’ Niskanen laat weten: ‘Onze internationale ambitie resulteerde in 2017 in onze eerste design studio buiten Finland. Dat die in Amsterdam moest zijn, stond buiten kijf. Nederland staat erom bekend onderscheidend digitaal werk te maken en te durven experimenteren, innoveren en grenzen verleggen. Die kunde en mentaliteit sluit naadloos aan bij die van ons. We zijn er trots op dat we nu partner zijn Dutch Digital Design en daarmee aangesloten zijn bij hetzelfde netwerk als alle andere toonaangevende digitale design bureaus in Nederland.' 

Media

Marketing

Economisch