Dorst & Lesser aan de slag voor Lidl Nederland

24-05-2016 (11:57) - Bureaus

Lidl Nederland schakelt het Amsterdamse social media bureau Dorst & Lesser in voor hun social media activiteiten. Dorst & Lesser is sinds kort verantwoordelijk voor het merendeel van de content van Lidl Nederland op Facebook en Instagram. 

 

De komende tijd focust Dorst & Lesser zich met Lidl Nederland op de kracht van community. Robert Withagen, creative director bij Dorst & Lesser “De Lidl-fan heeft een grote drive om dingen te delen: recepten, tips en weetjes. We gaan ons richten op shareable content.'

 
'Via social media communiceren wij op ooghoogte met onze klanten en fans. Facebook is hiervoor ons belangrijkste medium, maar sinds vorig jaar zetten we ook Twitter en Pinterest in. Via Instagram bereiken we nu een andere, jongere doelgroep met speciaal voor dit medium ontwikkelde content.' Aldus Wiebe Govers, social media specialist bij Lidl Nederland die blij is met het huidige partnership. 'Samen met Dorst & Lesser kijken we constant welke verhalen we via welk kanaal aan de juiste doelgroep kunnen vertellen. Door goed te luisteren naar onze klanten maken we Lidl samen met de fan nóg beter.'
 

Media

Marketing

Economisch