Dutch Design Week kiest voor Vruchtvlees

21-06-2018 (14:34) - Bureaus

Dutch Design Week (DDW) wil een toekomstbestendige website voor het internationale festival. Om dit te realiseren slaat Dutch Design Foundation, de organisatie achter DDW, voor de komende edities de handen ineen met Vruchtvlees: Digital, Strategy & Design.


Vruchtvlees bouwt als digitale partner van Dutch Design Foundation aan het online platform met een focus op een human-centered benadering en een intuïtieve gebruikerservaring voor de diverse doelgroepen. De eerste versie van de samenwerking gaat begin september online.


Meegroeien in ambities

Mark de Greeff, Marketing & Innovation manager bij Dutch Design Foundation licht de selectie voor een bureau toe: “We hebben meerdere topbureaus gesproken. Onze vraag is duidelijk: wij willen een platform voor design ontwikkelen dat het hele jaar door relevant is, gebaseerd op de mogelijkheden in zowel gebruikerservaring als -interface. We zoeken een echte partnerschap: experts die meedenken met ons en vooral mee willen groeien in onze ambities. Vruchtvlees kan dit, zij zijn zowel strategisch als pragmatisch. Ze staan bekend om hun Dutch Digital Design, zijn onlangs bekroond met de titel European Design Agency of the Year en zijn inhoudelijk eigenwijs op hun vakgebied. Voor ons de goede eigenschappen in een meerjarige samenwerkingspartner.” 


Media

Marketing

Economisch