Emailmarketing Yamaha Music Europe in handen van Optivo

24-05-2016 (12:45) - Bureaus

Yamaha Music Europe, onderdeel van het Japanse Yamaha Corporation, vertrouwt zijn e-mailmarketing vanaf nu toe aan Optivo. E-mails worden verzonden via het e-mail en omni-channelmarketingplatform Optivo® broadmail. 
 
nieuwsbrieven
Optivo gaat gepersonaliseerde informatie via nieuwsbrieven verzenden. Daarnaast heeft het optivo Consultancy Team de muziekspecialist geholpen bij het ontwikkelen van een nieuw concept voor de nieuwsbriefmarketing.

nieuwste technologie
Jean-Philippe Wildeisen, Manager Customer Solutions Division bij Yamaha Music Europe GmbH, over de keuze voor optivo: ‘Wij hechten veel waarde aan gepersonaliseerde en gesegmenteerde communicatie met onze uiteenlopende doelgroepen. We raakten overtuigd door de ongecompliceerde en effectieve aanpak van Optivo. Met Optivo profiteren we van de nieuwste technologie en zijn we perfect voorbereid op de toekomstige ontwikkelingen.’
 
 

Media

Marketing

Economisch