FG Groep kiest voor samenwerking met Natwerk en Abovo Maxlead

08-11-2021 (14:18) - Bureaus

De FG Groep, met zes formules in de sanitair en keukenbranche, heeft na een oriëntatie gekozen voor een samenwerking met reclamebureau Natwerk en marketing- en mediabureau Abovo Maxlead. De combinatie van twee bureaus zal FG Groep helpen met concept, creatie, media strategie, inkoop en planning van alle offline en online media, ontwikkelen van de websites en het bouwen van de performance aanpak.
 
FG Groep heeft met retailmerken Sanisale.com, Keukensale.com, Keukenstunter, Sanistunter, Sani-dump en Küchen-Dump grote groeiplannen. Om die te realiseren wordt stevig geïnvesteerd in marketing. De groep is een franchiseformule met nu ruim 130 winkels in Nederland, België en Curaçao. Daarom is een onderdeel van de strategie, naast het vergroten van de landelijke bekendheid van de merken, juist ook het vergroten van de lokale zichtbaarheid van alle winkels.
 
Joep Peerdeman, Manager Marketing, Sales & ICT bij FG Groep: “In ons bedrijf speelt veel. Door onze snelle groei en dito ambitie, zoek je partners die dat goed snappen. Wij zoeken dus partners die zelf ook ondernemend zijn en scherp genoeg om ons uit te dagen. Je wilt geen ja-knikkers als adviseurs. Belangrijkste nu is dat onze merken nog meer gaan opvallen. De juiste winkels hebben we. De juiste producten hebben we. Nu moeten wij voor de consument onze formules scherp neerzetten, zodat de consument precies weet wat wij allemaal te bieden hebben”.
 

Media

Marketing

Economisch