Fitzroy lanceert nieuw product: Scandal Candles

21-03-2018 (17:57) - Bureaus

Stinkende geurkaarzen die ruiken naar kinderzweet, plastic soep en sigarettenrook. Het creatieve bureau Fitzroy wil met haar Scandal Candles aandacht vragen voor een aantal corporate scandals. De kaarsen zullen donderdagavond op de jaarlijkse Fitzroy bash gepresenteerd worden. 
 

Jur Baart legt uit: “Kinderarbeid, overmatig gebruik van plastic en een industrie die mensen moedwillig verslaafd houdt. Dat zijn zeker geen nieuwe problemen, maar wel dusdanig belangrijk dat we er niet gewend aan moeten raken. Onze kaarsen zijn een stinkende herinnering aan deze schandalen.” 
 
 
De kaarsen zijn te koop via een speciale webshop: www.scandalcandles.nl. Bij elke aankoop steunt de koper een organisatie die zich inzet het specifieke problemen op te lossen. 
 
 
Vorig jaar rond deze tijd lanceerde Fitzroy haar eigen duurzame rum: www.fromwastetowasted.nl. Daarnaast heeft het bureau belangen in diverse bedrijven zoals bijvoorbeeld het proteïnemerk www.fitshe.com. 
 
 
 

Media

Marketing

Economisch