Fitzroy ontwikkelt branding voor Beyond Eyes

16-02-2021 (14:25) - Bureaus

Beyond Eyes, een initiatief van Heijmans en CSU, is een startup om klanten te helpen bij slim(mer) gebouwbeheer. Bureau Fitzroy ontwikkelde de naam, identity en b2b-campagne voor deze startup.
 
Slim gebouwbeheer
Het bedrijf kijkt verder dan het menselijk oog kan zien, vandaar de naam Beyond Eyes. “Nu veel gebouwen tijdelijk niet of minimaal bezet zijn, is het moment daar om te investeren in oplossingen die bijdragen aan een veilige en gezonde omgeving. Het gebruik van gebouwen staat in directe verbinding met het technische beheer daarvan. De waardevolle inzichten die we met dit platform verkrijgen, leidt tot een efficiënter en duurzamer gebouwmanagement", vertelt Marc de Vreede, directievoorzitter Heijmans Bouw & Techniek. “We verwachten in de toekomst het platform verder uit te breiden om ook met andere dienstverleners te bouwen aan een gezonde omgeving voor iedereen”.
 
Credits
Opdrachtgever: Heijmans en CSU
Business- en merkstrategie: Creatinc
Naam, identity en campagne: Fitzroy
 

Media

Marketing

Economisch