Fred Moolhuijsen start The Good Life Agency

12-12-2016 (16:24) - Bureaus

Fred Moolhuijsen start The Good Life Agency, het eerste imagobureau voor de ‘gewone’ Nederlander. Met jarenlange ervaring in reclame en marketing wil oprichter Fred Moolhuijsen zijn merkenkennis inzetten om ‘gewone’ mensen een succesvoller imago te bezorgen.


'We leven in een tijd waarin iedereen succesvol wil lijken. Op social media, tegenover vrienden, familie of buren; overal zijn we bezig het perfecte plaatje te laten zien. Wat voor merken en BN’ers heel normaal is, is nu ook voor ‘gewone’ mensen bereikbaar. Succes heb je niet, dat straal je uit', zegt Fred Moolhuijsen.


succes voor iedereen 
The Good Life Agency is een nieuw fenomeen in Nederland. Klanten kunnen kiezen op welke manier zij verschillende soorten succes willen uitstralen. Dit kan door middel van standaarddiensten tegen standaardprijzen, maar ook met een persoonlijk plan op maat. Zo zijn bijvoorbeeld extra likes voor social media posts te koop, of een professionele fotoshoot van een (zogenaamd) avondje uit, inclusief knappe modellen als hippe vrienden. The Good Life Agency wil succes voor iedereen bereikbaar maken.


Het bureau biedt een tijdelijke introductiekorting van 50% op alle diensten, bij inschrijving vóór 16 december.

Media

Marketing

Economisch