Frontrunners - Marketing Taskforce opgericht

12-01-2021 (11:37) - Bureaus

Het marketingvak is hyper complex geworden. Maar ondanks nieuwe technologieën die de customer journey effectief moeten maken, blijkt de praktijk vaak weerbarstig volgens strategen Marit van der Laan, Jimke Scholten, Roland van Kralingen en Wim Ubachs. Hun nieuwe onderneming Frontrunners is daarom opgezet als een multidisciplinaire taskforce voor cruciale marketingprojecten, samen met 13 best-in-class partners.
 
Uit interviews met 36 CEO’s en CMO’s blijkt de grootste uitdaging hoe men - ondanks dagelijkse drukte - toch cruciale marketingprojecten succesvol kan realiseren. Er leven vragen als: hoe kun je als organisatie voorop blijven lopen? Zijn we op de hoogte van de laatste ontwikkelingen? Hebben we de juiste mensen aan boord? Werken we met de top agencies en consultancies? En zo ja, hoe krijgen we die dan geïntegreerd op één lijn met de eigen organisatie?
 

Geen agency, geen consultancy, maar een marketingtaskforce

Frontrunners is geen agency, geen consultancy, maar een multidisciplinaire marketingtaskforce die marketingprojecten op een vernieuwende wijze beetpakt. Zij bestaat in het hart uit twee marketingstrategen, een business strateeg en een creatief strateeg, met daaromheen zorgvuldig geselecteerde experts uit de 6 marketing kerndisciplines van nu: Brand Strategy, Content Development, Media Strategy, Digital Marketing, Data & AI, Consumer & Market Research.
 
Frontrunners speelt in op de behoefte van CMO’s om meer geïntegreerd te werken, en managet deze projecten van A tot Z. Met andere woorden: Frontrunners komt om weer te vertrekken.
 
De aangesloten best-in-class partners zijn onder andere: TBWA-NEBOKO/ Havas Media / UM / Adeptiv / Yourzine / Roundabout / Osudio / Summit Retail Media Group / Kantar / Wonder / The Commercial Works / Searchresult/ Talpa Branded Content.
 

Foto RVDA 


Media

Marketing

Economisch