G-Star kiest Hammerfest voor lancering TikTok kanaal

13-10-2020 (17:27) - Bureaus

G-Star heeft social creative agency Hammerfest uitgekozen voor de lancering van het nieuwe G-Star RAW TikTok kanaal. 
 
'TikTok geeft creativiteit en authenticiteit een podium, en ontwikkelt razendsnel. Voor een merk als G-Star RAW is het logisch om de rauwheid van het platform te verbinden met de rauwheid van het merk. We pakken bestaande TikTok trends en maken ze G-Star door ze next level uit te voeren. Door samen te werken met de makers en het platform zelf zorgen we ervoor dat we dicht bij de cultuur blijven en tegelijkertijd de grenzen opzoeken', aldus Guy Lokhoff, co-founder & creative director bij Hammerfest.
 
Om de lancering verder te activeren is G-Star een samenwerking aangegaan met vijf TikTok influencers: @indigojael (2.7M), @vincentvianen (2.2M) @ninaschotpoortxx (1.5M) @yooitskeanu (1.2M) and @marthwubbles (750K). Volg G-Star op TikTok via @gstarraw.
 

Credits:

Strategy and Concept: Hammerfest
Production: Vigics (Director: Fergus Riem Vis, DOP: Daan Bothof) & Hammerfest
Client: G-Star RAW, Tessa Bruijns, Mary-Jane Wright

 


Media

Marketing

Economisch