Glenn en Boudewijn ruilen Buutvrij for life in voor Being There

20-04-2018 (12:32) - Bureaus

Glenn van de Dood en Boudewijn Bosman verruilden per 1 april Buutvrij for life voor Being There. Het duo viel bij de laatste ADCN awards in de prijzen met de Miele PowerWash op Lowlands en waren ook genomineerd met Kaan's Stream Store van ABN AMRO en de bol.com Winkelwagen.


Pieter Scheltema
, creatief directeur bij Being There: "De jongens vertegenwoordigen met hun talent en manier van werken een nieuw generatie talentvolle creatieven en ze hebben met hun lamp en nominaties bij de laatste ADCN laten zien wat ze in huis hebben. We zijn recent - na 17 jaar Vondelkerk - verhuist naar een nieuw pand in de Houthavens. Een plek die bruist van de energie en ondernemerschap. Die verhuizing heeft alles te maken met de koers die we hebben uitgezet met het bureau en onze nieuwe manier van werken om tot Real Stories voor merken te komen. Glenn en Boudewijn sluiten met hun energie, talent en gretigheid goed aan bij de fase waarin we ons als bureau bevinden. We zijn heel trots dat we ze hebben mogen verwelkomen bij ons bureau."

ambitie

Glenn en Boudewijn over hun keuze voor Being There: "Wat ons aansprak waren de ambitie en toekomstplannen van Being There. Het leek ons heel tof om hier een rol in te kunnen spelen. Daarnaast voelde het met het nieuwe pand en nieuwe koers als een perfect moment om aan boord te springen. En buiten dat is het natuurlijk een verdomd gezellig cluppie mensen.” 

 


Media

Marketing

Economisch