Gospooky eerste TikTok Marketing Partner in Nederland

14-03-2022 (11:14) - Bureaus

Social technology agency Gospooky is benoemd tot officiële TikTok Marketing Partner, als onderdeel van het nieuwe partnerprogramma van het entertainment platform. Met Gospooky's missie om merken in de voorhoede van social te houden, geeft deze samenwerking de mogelijkheid nog meer merken te helpen bij hun aanwezigheid op het platform, en het creëren van nieuwe, waardevolle interacties met hun community.

“Al vanaf 2019 ziet ons team dagelijks de enorme potentie en kansen die TikTok merken biedt. We hebben dan ook heel veel zin om met nog meer global merken samen te werken en de kracht van het platform te benutten”, zegt Diederik van Gelder, Platform Partnership Lead bij Gospooky. “Er is voor merken nog zoveel te winnen op het snijvlak van content, creativiteit en innovatie. Samen met de authenticiteit en het communitygevoel op TikTok, is het platform goud waard voor elk merk dat op dit moment impact wil
 
Met hun netwerk van creators, AR-ervaringen en live content, leidt Gospooky merken naar de volgende fase van social interactie, waar TikTok de aangewezen partner voor is. Merken profiteren met deze samenwerking van unieke inzichten, strategisch advies en originele creatieve concepten om op TikTok daadwerkelijk het verschil te maken.
 

 


Media

Marketing

Economisch