GoSpooky social-bureau van Autodrop

18-02-2021 (10:55) - Bureaus

Social-first marketing bureau GoSpooky gaat aan de slag voor Autodrop. Het bureau is aangesteld om een nieuwe social mediastrategie te bedenken voor het snoepmerk, waarbij de focus ligt op het ontwikkelen van een onderscheidend merkkarakter. GoSpooky is verantwoordelijk voor de strategie, creatie, productie en media-inkoop van Autodrop in Nederland.
 
De samenwerking begint met een aantal nieuwe campagnes, waaronder de introductie van ‘Zoet & Zure Cadillacs’ en recent de nieuwe TikTok-campagne ‘Win je rijbewijs’, waarbij Autodrop op zoek gaat naar de meest prettig gestoorde bijrijder van Nederland.
 
Autodrop staat erom bekend bijzondere reclames te maken. Emiel Brinkhuis, Client Lead bij GoSpooky: “Autodrop is een sterk merk, met veel fun en vrolijkheid. Ze begrijpen de kracht van social en zijn niet bang om nieuwe dingen te proberen. Wij zijn dan ook best een beetje trots om voor een van de oudste snoepmerken van Nederland, innovatieve social first campagnes te mogen ontwikkelen.”

Media

Marketing

Economisch