Goud Uberconnected mag internationaal aan de slag voor Ausnutria Hyproca

22-11-2017 (18:00) - Bureaus

Ausnutria Hyproca biedt vanuit Nederland de internationale markt een breed assortiment aan zuivelproducten, waaronder het merk Kabrita: flesvoeding voor baby’s en peuters op basis van geitenmelk. Na een korte bureauoriëntatie is Goud Uberconnected gekozen om de internationale merkcampagne van Kabrita te ontwikkelen.


De campagne krijgt een doorvertaling naar onder andere de winkelvloer, offline media, digital en social. De nieuwe merkcampagne wordt ontwikkeld voor een global roll-out met bestaande en nieuwe partners in onder andere Zuidoost-Azië, het Midden-Oosten, Europa en de Verenigde Staten.
 

in hoog tempo uitrollen

Susan van Nuland, Marketing Director Ausnutria Hyproca: “In Nederland is het aandeel babyvoeding op basis van geitenmelk weliswaar nog niet zo groot, maar internationaal timmert Kabrita flink aan de weg. In bijvoorbeeld Rusland en China hebben we al een aanzienlijk marktaandeel en we zijn Kabrita wereldwijd in een hoog tempo verder aan het uitrollen. Consistente merkcommunicatie is essentieel. Met Goud Uberconnected hebben we een partner gevonden, die de doorvertaling naar een digital and social first marketingcommunicatie-toolkit, waar onze lokale markten mee aan de slag kunnen."

 
Brian Hirman, Managing Partner Goud Uberconnected: “Het komt niet zo vaak voor dat we de kans krijgen om een internationale merkcampagne te ontwikkelen. De kans om samen met Ausnutria Hyproca het bijzondere merk Kabrita wereldwijd neer te zetten, pakken we dan ook met beide handen aan. Er schuilt een nu nog onbekend – maar fantastisch mooi – verhaal achter Kabrita, waar we dankbaar gebruik van zullen maken binnen onze conceptontwikkeling.”
 

Media

Marketing

Economisch