GVB kiest voor The Oddshop

23-01-2017 (19:00) - Bureaus

The Oddshop is het nieuwe reclamebureau van GVB. Zij hebben voor de komende drie jaar de opdracht officieel gegund gekregen om GVB communicatief strategisch te adviseren en daar uitvoering aan te geven door ontwikkeling van creatieve concepten.


The Oddshop heeft het nieuwe GVB campagneconcept ontwikkeld dat gebruikt zal worden voor zowel de corporate- als de marketingcommunicatie.  

Met het nieuwe campagneconcept wil GVB zich nog sterker neerzetten als partner van de stad. 'Er staat veel te gebeuren de komende tijd. Waaronder de Noord/Zuidlijn en de daarbij behorende nieuwe dienstregeling. Wij zijn er voor en door Amsterdam. Dit willen wij zo goed mogelijk communiceren. In The Oddshop hebben wij hiervoor een uitstekende partner gevonden', aldus Gera van het Bolscher van GVB. 

Niels de Wit, Creative Director bij The Oddshop: 'GVB is een bedrijf dat onlosmakelijk verbonden is met Amsterdam. Als je Amsterdam googlet zie je op bijna iedere foto wel een bus, pont, metro of tram voorbijkomen. Met bijna een miljoen reizigers per dag is de impact op het dagelijks leven van de Amsterdammer ook enorm. Dat maakt het een merk dat continue in beweging is. Het is voor ons geweldig om daar met onderscheidend werk aan mee te werken.'

 

 


Media

Marketing

Economisch