Intracto Group breidt verder uit in België

11-02-2021 (07:30) - Bureaus

Het Antwerpse Mia Interactive komt Intracto Group versterken. Het bureau telt 20 experts in strategie, web development en online marketing. Door de overname van Mia Interactive wordt Intracto Group meteen de grootste partner van het marketing en sales platform HubSpot in België.
 
Met Mia Interactive bouwt Intracto Group verder aan een groep van geïntegreerde full-service bureaus om zo voor haar klanten dé partner te zijn, die hen laat excelleren in de domeinen strategie, creatie, content, marketing en technologie.
 

End-to-end ontzorgen 

De afgelopen 15 jaar groeide Mia Interactive uit tot een gerespecteerd bureau in de sector, waar het genereren van leads en het helpen van klanten altijd centraal stond. Doordat de vragen van klanten steeds breder werden en steeds meer expertise vergden, groeide bij Mia Interactive beetje bij beetje het voortschrijdend inzicht op zoek te willen gaan naar een solide partner.
 
Steven van Duyse (foto links), Strategic Director bij Mia Interactive: "De enorme groeispurt van Intracto Group in de laatste jaren was eigenlijk voor ons een moment om na te denken over de toekomst. Klanten vragen steeds meer om end-to-end ontzorgd te worden. Steeds minder willen ze met een veelheid aan nichebureaus werken, omdat alle processen van hun dienstverlening naadloos op elkaar moeten aansluiten. Met Intracto Group zijn we in staat om met het hele team elk digitaal vraagstuk het hoofd te bieden.”
 

Grootste HubSpot-partner in België

Pieter Janssens, CEO Intracto Group (foto rechts): "Naast de expertise in Drupal en Symfony is de ervaring van het team van Mia Interactive in HubSpot een heel sterke troef. Marketing automation zal de komende jaren alleen maar aan belang winnen en dat we, samen met Mia Interactive, naast Salesforce en Adobe, nu de grootste partner in België van HubSpot worden, is voor ons team en onze klanten erg waardevol. Samen met Mia Interactive versterken we ons verder op de vijf domeinen, die voor ons zo belangrijk zijn: strategie, creatie, content, marketing en technologie."
 

Media

Marketing

Economisch