Japan National Tourism Office kiest opnieuw voor USP Marketing PR

06-08-2020 (14:38) - Bureaus

De Japan National Tourism Organization (JNTO), het officiële marketing en toerisme bureau voor Japan, heeft opnieuw USP Marketing PR aangesteld als PR en travel trade bureau in Nederland.
 
In 2019 bezochten ruim 79.000 Nederlanders Japan, het hoogste aantal bezoekers tot nu toe. En JNTO streeft naar verdere groei binnen de Nederlandse markt. Aan USP Marketing PR de taak om Japan als een veelzijdige toeristische bestemming binnen het Nederlandse trade-, media- en consumentenlandschap te positioneren.
 
Tomohide Ichikawa, Executive Director van JNTO London Office over de samenwerking: ‘In de nabije toekomst zal ‘het nieuwe normaal’ de reisvoorkeuren van consumenten hervormen. We zijn verheugd om USP Marketing PR als onze partner te hebben en kijken ernaar uit om met hen samen te werken om onze marketingstrategieën te versterken, in nauwe samenwerking met Nederlandse media en reisorganisaties.’

Media

Marketing

Economisch