Just Another Network wint derde poll in aanloop naar Longlist New Kids on the Block

07-03-2022 (07:00) - Bureaus

De derde en laatste poll SAN New Kids on the Block zit erop. Na Mad.Avenue en Calamity Jane is Just Another Network de derde winnaar in de race voor een positie op de Longlist SAN New Kids on the Block 2021. Als winnaar is het bureau niet alleen verzekerd van een plaats op de Longlist maar krijgt het later deze week ook een Whatsapp interview. Ook For You Agency, VideOrbit Studio, The Brandfather en The Golden Tigers hebben in deze laatste ronde een positie op de Longlist gescoord.

Granny, Lichting en W Creative hebben in deze poll niet genoeg stemmen bij elkaar weten te halen voor een plek op de Longlist. 

recap criteria en enquetes
De bureaus die in aanmerking kwamen voor de Considerationlist SAN New Kids on the Block 2021 voldoen alle 23 aan de volgende criteria:
> maximaal 3 jaar oud (volgens inschrijving KvK);
> 'here to stay' in de zin van innovatief/vernieuwend;
> werk & klanten die ertoe doen. 
 
Gedurende drie weken waren de enquetes in drie clusters op fonkonline te vinden. Bureaus werden niet in alfabetische volgorde, maar ad random in één van de drie clusters opgenomen. De 15 bureaus die de meeste stemmen in hun poll wisten te vergaren, hebben een plek op de Longlist voor een SAN Accent verdiend. De lijst kan eventueel nog worden aangevuld met 2 wildcards vanuit de hoofdjury van de SAN. Op dinsdag 8 maart wordt de complete Longlist SAN New Kids on the Block bekende gemaakt op fonkonline.
 
whatsapp interviews en overzichtsverhaal
Sinds week 9 verschijnen wekelijks Whatsapp interviews met bureaudirecteuren van de bureaus die de meeste stemmen in hun ronde hebben vergaard. In FONK magazine #333 (verschijnt 16 maart) krijgen de 15 bureaus met de meeste stemmen een overzichtsverhaal dat de SAN-jury verder op weg zal helpen in het juryproces van de Longlist naar de Shortlist.
 
Bekijk hier welke bureaus in de eerste poll en in de tweede poll een plek hebben veroverd op de Longlist. 

Media

Marketing

Economisch