KesselsKramer neemt afscheid van Pieter Leendertse

30-04-2021 (18:12) - Bureaus

Na 24 jaar bij het bureau te hebben gewerkt, treedt Pieter Leendertse formeel terug als managing director en partner van KesselsKramer. Per 1 september 2020 heeft Diederik Sjardijn al zijn taken als manaing director overgenomen. Diederik Sjardijn was voorheen onder meer CMO bij Blendle en OneFit. In 2019 voegde hij zich bij KesselsKramer als digitaal strateeg.
 
Pieter trad in 1997 in dienst bij KesselsKramer als producer. Hij werd al snel partner, vervolgens chief of operations en was er de afgelopen vijf jaar managing director. Pieter speelde een belangrijke rol bij het helpen ontwikkelen van het bureau van alleen reclamedienstverlening naar een bredere scope waaronder branding, publishing en de internationale expansie.
 
Tijdens zijn jaren bij KesselsKramer werkte Pieter voor een breed scala aan opdrachtgevers waaronder Nike, Ben, I amsterdam, de Rijksoverheid, citizenM, Women Inc. en Timberland, en was hij betrokken bij het openen van vestigingen in Londen en Los Angeles.
 
Oprichter, Erik Kessels: "We hebben samen een geweldige reis gemaakt en we zijn benieuwd naar het vervolg van Pieters carrière."
 
Pieter Leendertse: “Het was een voorrecht om al die jaren met mijn partners en collega’s voor geweldige klanten te mogen werken. Ik wens ze allemaal het allerbeste."
 
 


 


Media

Marketing

Economisch