KNCB kiest Spinmarketing

22-04-2021 (13:45) - Bureaus

De Koninklijke Nederlandse Cricket Bond kiest Spinmarketing als marketingcommunicatiebureau om het Nederlands cricket verder op de kaart te zetten.

Spinmarketing en Playmakers, met wie Spinmarketing voor deze opdracht samenwerkt, hebben samen ruime ervaring in de sport- en media-industrie. Beide bedrijven hebben NFL Europe, KNZB, KNBSB, AFBN en de Atletiekunie als opdrachtgevers.

Ralph Heijnneman, directeur van Spinmarketing: "Het was voor ons goed om te ontdekken dat cricket de afgelopen jaren een enorme ontwikkeling heeft doorgemaakt, waar naast de sport ook entertainment een steeds belangrijkere rol is gaan spelen. Het is niet alleen leuk om cricket te beoefenen, maar zeker ook om naar te kijken. Met de successen van het Nederlands mannenelftal weten we dat we, samen met de verenigingen, spelers, fans en partners, cricket kunnen laten groeien. Hierbij zullen toegankelijkheid en sfeer belangrijke pijlers worden."

Media

Marketing

Economisch