KoeweidenPostma wint pitch Talking Traffic

22-02-2017 (15:15) - Bureaus

Het Partnership Talking Traffic heeft voor de ontwikkeling van haar visuele identiteit gekozen voor KoeweidenPostma. In de strategische uitvoering trekken zij samen op met TheBrandHotel.


In het Partnership Talking Traffic werken het Ministerie van Infrastructuur en Milieu en regionale en lokale overheden samen met nationale en internationale bedrijven aan het verbeteren van bereikbaarheid, doorstroming, verkeersveiligheid en leefbaarheid in de drukste regio’s van Nederland.  

Op de Automotive Week van 26 t/m 31 maart in Helmond zal het Partnership Talking Traffic zich voor het eerst in de nieuwe vorm presenteren. Partners vanuit de markt zijn techniekpartijen zoals Vialis, Dynniq, Swarco, Royal HaskoningDHV en Ziut, datapartijen Be-Mobile en KPN, en applicatiepartijen als Flitsmeister, Locatienet en MTVNL. 


In de periode tot en met 2020 investeert het innovatiepartnership gezamenlijk 90 miljoen euro om te realiseren dat weggebruikers ‘verder dan hun voorruit kunnen kijken’. Ze ontvangen informatie en advies over de situatie verderop hun route (files, weeromstandigheden, ongevallen, wegwerkzaamheden). Daarbij vormen zij door het gebruik van deze ‘connected’ diensten zelf ook een waardevolle bron van informatie, en dragen bij aan real-time informatie-uitwisseling tussen weggebruikers en verkeerssystemen. 


KoeweidenPostma en TheBrandHotel werkten eerder samen aan projecten voor de NPO, de Hortus, Staples Europe en Havenbedrijf Rotterdam.


Media

Marketing

Economisch